מסלולים

מסלול השחייה:

• השחייה תתקיים בחוף בצת עם כיוון השעון
  • חצי איש ברזל - GALILEEMAN113km מבצעים - 1900 מטר (שתי הקפות מלאות + הקפה קטנה)
  • אולימפי מבצעים 1500 מטר, שתי הקפות של 750 מטר.
  • ספרינט יבצעו 750 מ', סיבוב אחד.
  • מיני ספרינט משולש מקוצר 500 מ'.
  • אורבן ספרינט מבצעים משולש מקוצר יותר 250 מ'.

T1 עבור מקצה חצי איש ברזל:

• מיד לאחר סיום השחייה, עלייה מהחוף וכניסה לאזור המקוצה לחצי איש ברזל שם תתבצע ההחלפה הראשונה.
  • בסמוך לאזור החילוף הראשון יהיו שני חדרי הלבשה לשימוש המתחרים ושירותים.

מסלול הרכיבה חצי ברזל:

• הרכיבה תצא ממתחם חניון בצת לכיוון צפון על הכביש הפנימי עד היציאה למתחם קרנות השוטרים, יציאה לכביש 4 לכיוון צפון עד ראש הנקרה (נגד כיוון התנועה !!!) , שם מסתובבים ויורדים אל צומת בצת, פונים מזרחה נגד כיוון התנועה עד צומת עם כביש 70. בעת הההגעה לחיבור בין כביש הצפון וכביש 70 פונים צפונה (שמאלה - נגד כיוון התנועה ומבצעים השתלבות לנתיב עם כיוון התנועה) ורוכבים עד צומת הכיכר עם כביש 70, פונים ימינה (דרומה) לכיוון צומת כברי, מסתובבים בכברי ומתחילים לאט לאט את הטיפוס עד צומת שומרה, פונים לכביש פנימי להיקוף של 2 ק"מ ויוצאים חזרה לכביש הראשי, שם מסתובבים ומתחילים בדרך חזרה דרך גורן, איילון ועד צומת שלומי עם כביש 70 ימינה עם כיוון התנועה עד צומת בצת שם פונים (משתלבים נגד כיוון התנועה על כביש 4) דרומה עד הגן הלאומי אכזיב, מסתובבים שם ומטפסים לכיוון ראש הנקרה - (כאשר בראש הנקרה תהיה עמדת פיד זון עם ג'לים, חטיפים, תמרים, משקה איזטוני - את ההקפה שבין גן לאומי אכזיב לבין ראש הנקרה מבצעים פעמיים) יורדים חזרה ובסיום שתי הקפות נכנסים לחוף בצת ואל קו הירידה גובה מצטבר - 1407 מטר - המסלול ייסגר סופית בהתאם לאישור המשטרה.

מסלול הרכיבה מקצים אולימפי, ספרינט, מיני ספרינט ואורבאן ספרינט:

• הרכיבה תצא ממתחם חניון בצת לכיוון צפון על הכביש הפנימי עד היציאה למתחם קרנות השוטרים, יציאה לכביש 4 לכיוון צפון  עד ראש הנקרה (נגד כיוון התנועה !!!) , שם מסתובבים ויורדים אל צומת בצת, משם ממשיכים אל גן לאומי אכזיב מסתובבים וחוזרים חזרה בטיפוס לרא הנקרה, המסלול חוזר על עצמו כמה פעמים (בהתאם למקצה) עדהכניסה אל הדרך המובילה אל חוף בצת ואל שטח ההחלפה.
  • הקפות יתבצעו בהתאם למקצה. בסיום ההקפות ניכנס בכביש הגישה פנימה לכיוון חוף בצת על מנת להשלים את המרחק של כל מקצה.
  • מקצה אולימפי יבצעו 4 הקפות על כביש 4 וייכנסו לאחר מכן לשטח ההחלפה– סה"כ – 42 ק"מ
  • מקצה ספרינט יבצעו הקפה אחת על כביש 2 וייכנסו לאחר מכן לשטח ההחלפה סה"כ – 21 ק"מ
  • מקצה מיני ספרינט – יבצעו הקפה אחת מקוצרת בין הגן הלאומי לראש הנקרה – 12 ק"מ
  • מקצה אורבאן ספרינט יבצעו כמו מיני ספרינט הקפה אחת מקוצרת בין הגן הלאומי לראש הנקרה – 12 ק"מ
  • גובה מצטבר למסלול האולימפי - 450 מטר.

T2 עבור מקצה חצי איש ברזל:

• מיד לאחר סיום הרכיבה, בשטח ההחלפה המרכזי יתבצע החילוף בין אופניים לריצה.
  • בסמוך לאזור החילוף  יהיו שני חדרי הלבשה לשימוש המתחרים ושירותים.

מסלול הריצה:

הריצה תצא משטח ההחלפה על בסיס הכביש הפנימי המדהים על קו החוף של רצועת אכזיב לכיוון דרום. המסלול יהיה בנוי מהקפה אחת של 5 ק"מ.